ניהול אירועי עובדים בזמן אמת
מודול מתקדם שמאפשר לכם לנהל אירועי עובדים בזמן אמת. האחמ"שייה של TimeTable תשים בידיכם ארגז כלים משופר למנהלים עם מערכת שמאפשרת הגדרת אירועים בהתאמה אישית, הפקת דוחות מפורטים ועוד.
מגוון כלים למנהלים
אחמ"שיה היא מודול ייחודי של TimeTable שנותן למנהלים כלים להזנת מידע מדויק על נתוני התנהלות העובדים בזמן אמת במהלך המשמרת כולל איחורים, חיסורים בעיות משמעת ועוד. הזנת הנתונים נעשית בקלות, כולל אפילו באפליקציה עם גמישות מרבית. ניתן להגדיר סוגי אירועים בהתאמה אישית והמערכת מציעה גמישות רבה בניטור\תיעוד ובדיווח. זאת בכדי להבטיח שליטה וניהול מדויקים של הצוות.


דוחות כמותיים ותקופתיים
המערכת קלה לשימוש גם ביצירת דוחות כמותיים ותקופתיים על בסיס המידע שנאסף. דוחות שמספקים תובנות עמוקות על התנהגות וביצועי העובדים, מה שמאפשר למנהלים לקבל החלטות מושכלות יותר ולשפר את התפקוד הכללי של הצוות.
סטנדרטים גבוהים של ביצוע ומשמעת
שיפור ניהול הארגון על ידי ניטור מדויק של התקדמות העובדים והתנהלותם, תוך התייחסות לנהלים ולמדיניות הארגון. פתרון אידיאלי לארגונים שרוצים לשמור על סטנדרטים גבוהים של ביצוע ומשמעת, תוך כדי הקפדה על שקיפות מלאה ועל זמינות המידע לכל הגורמים הרלוונטיים בארגון.


שליטה על עלויות העסקה
הפיקו את המיטב מהעובדים שלכם. סידור העבודה החכם של Timetable הוא כלי מתקדם לשליטה על עלויות העסקה ושכר כבר משלב התכנון. בקרה על שעות עבודה בתעריפים מיוחדים כמו שעות נוספות , לילה, סופ"ש וכו'. התממשקות עם מערכות צד שלישי כדוגמת מערכות שכר. ניתן להתאים ההעסקה לנהלים פנימיים, מדרגות שכר וכמובן חוקי עבודה.