הפתרון החכם לכל עסק שמנהל אירועים, קורסים, טיולים, כנסים ועוד
מערכת ניהול האירועים של Timetable מאפשרת ניהול אירועים חוזרים ומזדמנים, ע"י קישור וסנכרון בין כל שלבי האירוע והגורמים הרלוונטיים, וכמובן על ידי סידור עבודה תואם.
ניהול אירועים במערכת כולל הגדרת צוותים למשימות, שיבוצים למשמרות, וידוא הגעה, נוכחות, בקרה בזמן אמת, חישובי שכר ועד מגוון פתרונות ניהול שמגיעים אפילו עד הלקוח והסדרי התשלום מולו. כל המידע מרוכז במקום אחד וזמין בכל רגע נתון. אפשרויות תצוגה מגוונות ואף הזזת אירועים על לוח השנה כמקשה אחת, ביחד עם הצוותים ששובצו להם.
הזנת נתוני "האירוע"
גמישות ללא גבולות בהגדרת "אירוע" לפי הפרמטרים שאתם צריכים: שם לקוח, תאריך, סוג האירוע, מקום, סטאטוס, תקציב, היקף וסוג העובדים הנדרשים, הסעות, צפי שעות, הערות וכל שדה נוסף שנדרש לכם לתפעול.


הגדרת העובדים לאירוע ושיבוץ משמרות
יצירת תקן משמרות לאירוע עם חיבור לסידור העבודה וגיוס של הצוות הנכון והזמין ביותר. כולל עם אפשרות לתקני שכר ועלויות העסקה פרטניות.
יצירת דפי אירוע ספציפיים
דף אירוע שמאפשר לכל המעורבים להיות עם גישה למידע הרלבנטי בכל רגע נתון. כולל אינטגרציות עם מערכות חיצוניות


מגוון תצוגות
המידע על האירועים מוצג בדרכים שונות לרבות על גבי יומן אירועים הכולל גם חופשות וחגים. המערכת מאפשרת גם ייצוא והדפסה.
ממשק משתמש ידידותי
ממשק משתמש פשוט לתפעול וידידותי למשתמש. נהלו ותכנון בקלות וביעילות כל אירוע. כולל כמובן מגוון רחב ביותר של אפשרויות להתאמה אישית.
